جمعه 30 شهریور 1403 - 21:04

کد خبر 635784

جمعه 30 شهریور 1403 - 15:25:56


محکومیت حمله سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان توسط دولت ونزوئلا


ایسنا/ جمهوری بولیواری ونزوئلا حمله سایبری رژیم صهیونیستی علیه ساکنان جنوب لبنان، بیروت و اطراف آن در روز ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه جمهوری بولیواری ونزوئلا آمده است: این نوع عمل که خشونت، تلفات و ویرانی به بار می آورد، موجب وحشت و اضطراب مردم غیرنظامی بی دفاع می‌شود. این حمله که با به کارگیری یک روش پیچیده ایجاد رعب و وحشت در بین مردم صورت گرفته، به تکنیک‌های نفرت انگیز مورد استفاده دولت‌های متخاصم در تشدید خطرناک و فزاینده تنش‌های سیاسی و نظامی در خاورمیانه می‌افزاید.

در این بیانیه آمده است: ونزوئلا با توجه به موقعیت تاریخی خود به عنوان مروج صلح و دفاع از حق زندگی، هشدار می‌دهد که سکوت جامعه جهانی در برابر منحرفان و نقض سیستماتیک اصول مندرجه در حقوق بین‌الملل بشردوستانه عدم رعایت قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی توسط رژیم‌هایی که تروریسم را ترویج می‌کنند، تنها به جاه طلبی‌های کسانی که به دنبال تشدید خشونت خطرناک با عواقب غیرقابل تصور برای منطقه هستند، دامن می‌زند.

دولت کاراکاس تصریح کرده است: دولت بولیواری صمیمانه‌ترین و عمیق‌ترین احساس نزدیکی خود را با مردم و دولت لبنان به خاطر وقوع چنین رویداد ناگواری ابراز می‌دارد و ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های قربانیان و مجروحان، بر باور خود برای ترویج گفت‌وگوی واقعی به عنوان ابزار اساسی برای حفظ صلح و رفاه ملت‌هایمان به منظور حل اختلافات و ایجاد پیوندهای برادرانه متحد تاکید می‌نماید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط