جمعه 30 شهریور 1403 - 18:28

کد خبر 635811

جمعه 30 شهریور 1403 - 16:10:04


شیائومی تصاویر رسمی ردمی نوت ۱۴ پرو و پرو پلاس را منتشر کرد


زومیت/ انتشار رندرهای رسمی ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس نشان می‌دهد به تاریخ معرفی این گوشی‌ها بسیار نزدیک شده‌ایم.
 
شیائومی به‌زودی از سری جدید گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو در چین رونمایی خواهد کرد. اکنون این شرکت تصاویری از محصولات مورد بحث به‌اشتراک گذاشته است که طراحی آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

طبق رندر ردمی ۱۴ پرو پلاس، این گوشی از نمایشگر خمیده بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی بالای صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. در بخش پشتی گوشی شیائومی ماژول بزرگ دوربین را مشاهده می‌کنیم که سه دوربین و فلش LED را در خود جا داده است. روی حلقه‌ی بیرونی سیستم دوربین پشتی نیز الگوی بافت‌دار خاصی دیده می‌شود.

شیائومی همچنین تصویری از ردمی نوت ۱۴ پرو با رنگ آبی و بنفش منتشر کرده است. این گوشی‌ها نیز از نمایشگر خمیده با بریدگی پانچ‌هول برای دوربین سلفی و ماژول دوربین مشابه مدل پرو پلاس بهره می‌برند، با این تفاوت که روی لنزهای آن‌ها خبری از شیشه‌ی گنبدی‌شکل نیست.

طبق اعلام شیائومی، هر دو مدل سری ردمی نوت ۱۴ پرو نسبت‌به نسل قبلی خود مقاومت بیشتری دربرابر ضربه و نفوذ آب دارند و از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تری بهره خواهند برد.

براساس شایعات، ردمی نوت ۱۴ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۹۰ وات عرضه خواهد شد و همچنین انتظار می‌رود در ماه نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۳) روانه‌ی بازارهای جهانی شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط