یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 07:08

کد خبر 63582

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 13:41:00


قیمت «آریزو 5 اسپرت و X22 دنده‌ای» مشخص شد


آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو امروز نهایتا قیمت دو محصول جدید از برند MVM را اعلام کرد. این دو محصول در عرضه سامانه یکپارچه فروش هم حضور داشتند و بسیاری از مشتریان به دنبال قیمت نهایی این دو مدل بودند.

بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو قیمت ام وی ام آریزو 5 اسپرت 1 میلیارد و 96 میلیون تومان اعلام شده و قیمت ام وی ام X22 پرو دنده ای 706 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. این دو خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش هستند و حالا مشتریان می توانند نسبت به خرید آن ها برنامه ریزی های مالی خود را داشته باشند. 

معرفی ام وی ام X22 پرو دنده ای

ام وی ام X22 پرو دنده ای جدید ترین و اقتصادی ترین کراس اوور در سبد محصولات نشان MVM محسوب می شود. این خودرو در ظاهر با X22 پرو اتوماتیک تقاوتی ندارد اما از نظر مشخصات فنی با آن مدل متفاوت است. در این نسخه پیشرانه از نوع 1.5 لیتر 4 سیلندر تنفس طبیعی است که توان تولید نهایت قدرت 116 اسب بخار و نهایت گشتاور 143 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود که این گیربکس نسبت به آنچه در X22 قدیمی دیده بودیم ارتقای فنی داشته است. 

در بحث امکانات هم تفاوت هایی در این نسخه نسبت به نسخه اتوماتیک دیده می شود. در X22 پرو دنده ای چراغ های جلو تمام LED نیستند و چراغ های هالوژن جایگزین شده اند. همچنین در این نسخه خبری از استارت دکمه ای نیست و خودرو با سوییچ روشن میشود. ترمز پارک از نوع دستی شده و طبیعتا اتوهلد را هم در این خودرو نداریم. به جز موارد گفته شده باقی امکانات همان چیزی است که در نسخه 1 لیتر توربوشارژ اتوماتیک دیده می شد.

معرفی ام وی ام آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت در نسخه جدی تفاوت فنی ای با نسخه قبل ندارد و همچنان همان پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژ با فناوری AVL اتریش را در این سدان می بینیم. خروجی های 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور برای پیشرانه این خودرو ثبت می شود و قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با 9 دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود. اما در ظاهر در قسمت جلوپنجره، سپر جلو و عقب، دیفیوزر و ترکیب رنگ کابین با نسخه قبل متفاوت است.

در ام وی ام آریزو 5 اسپرت صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو به امکانات قبلی اضافه شده اند. امکانات مشترک این نسخه با نسخه قبل عبارت اند از سانروف، سنسور نور، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، چراغ روشنایی روز، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکترونیکی دستی، نمایشگر لمسی مرکزی، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ده نقطه ای، فرمان کمکی برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت از راه دور، آینه های جانبی تاشوبرقی و... .

حالا باید دید واکنش متقاضیان به قیمت های جدید مدیران خودرو چه خواهد بود و این خودرو ها نهایتا در بازار آزاد چه قیمتی خواهند داشت. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط