جمعه 30 شهریور 1403 - 21:19

کد خبر 635828

جمعه 30 شهریور 1403 - 16:43:20


اعلام ترکیب استقلال با سورپرایز در خط حمله


ورزش 3/استقلالی ها به مکانی بازگشته اند که فصل قبل در همانجا قهرمانی لیگ را از دست دادند. جدال برابر نساجی با هدایت ساکت الهامی، یادآور خاطرات تلخ هفته بیست و هشتم لیگ قبل است و شاگردان نکونام برای اینکه بتوانند روند خوب خود پس از بازی با الغرافه را حفظ کنند، به دنبال پیروزی در این دیدار مهم هستند.
استقلالی ها که از سه هفته ابتدایی لیگ تنها چهار امتیاز کسب کرده اند، روزهای بحرانی را سپری کردند که البته پیروزی برابر الغرافه، تسکینی بود بر دردهای تیم نکونام و حالا برای اینکه آنها با روحیه بالایی در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس بروند، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند.
جواد نکونام برای دیدار امروز تصمیم گرفته تا یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند که طی آن، آرمان رمضانی جانشین گوستاوو بلانکو شده است.
 اولین کلین شیت لیگ برتری شاید در قائمشهر
سیدحسین حسینی در بازی برابر الغرافه موفق شد که برای نخستین بار در این فصل، دروازه اش را بسته نگه دارد، کاری که او نتوانسته بود طی سه هفته ابتدایی انجام دهد و حالا برای اینکه بتواند چراغ نخست را در لیگ نیز روشن کند، به دنبال بسته نگه داشتن دروازه اش برابر نساجی است.
 خط دفاعی بدون تغییر ماند
روزبه چشمی که طی فصول اخیر همواره به مهره ای قابل اعتماد در ترکیب استقلال تبدیل شده، امروز نیز قرار است که رهبری خط دفاعی تیمش را برعهده بگیرد و مانع از گلزنی مهاجمان حریف شود. سامان فلاح نیز که در دو بازی اخیر خود را به کادرفنی تحمیل کرده، از ابتدا به میدان می رود. پس از عملکرد قابل ستایش رافائل سیلوا برابر الغرافه، او نیز سومین مدافع استقلال در این مسابقه است.
جای زکی پور تکان نخورد
رامین رضاییان که ستاره تیمش در بازی برابر نماینده قطر بود، امروز در نزدیکی های زادگاهش به میدان می رود و امیدوار است تا بتواند روند خوبی که طی هفته های اخیر و از زمان پیوستن به استقلال داشته را حفظ کند. او همچون بازی های گذشته، در سمت راست به میدان می رود.
پس از ورود ابوالفضل جلالی به میدان در دیدار برابر الغرافه و پاس گلی که او به رضاوند داد، تصور می شد که این بازیکن از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود که چنین اتفاقی رخ نداد و زکی پور دوباره در جمع نفرات اصلی قرار گرفته است.
 زبیر همچنان مورد تأیید نکونام
دیدیر اندونگ توانسته جای خود را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند. هافبک میانی و گابنی آبی ها که تجربه بالایی نیز دارد، با اعتماد ویژه ای از سوی نکونام مواجه شده و در دیدار با نساجی نیز یکی از یازده نفر ابتدایی است. علی رغم گلزنی رضاوند در بازی قبل، اما باز هم نکونام به زبیر نیک نفس اعتماد کرده و او را به زمین فرستاده است.
 ماشاریپوف و اسلامی وینگرهای ثابت تیم نکو
استقلالی ها همچنان منتظر درخشش جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب تیمشان هستند. ستاره ازبکستانی که در تیم ملی کشورش خوب و موثر ظاهر شده است، تلاش می کند تا عملکرد خوب خود را در تیم باشگاهی اش نیز به نمایش بگذارد و برای آبی پوشان گلزنی یا گلسازی کند. محمدحسین اسلامی نیز یک بار دیگر در جمع نفرات ابتدایی قرار گرفته و به دنبال گلزنی در این دیدار است.
 آرمان دوباره فیکس شد
عملکرد گوستاوو بلانکو در بازی قبل اصلا رضایت بخش نبود و به همین دلیل نکونام تغییر مهمی را در خط حمله ایجاد کرده که طی آن، آرمان رمضانی دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفته و به دنبال فتح دروازه نساجی است.

ترکیب استقلال برای دیدار با نساجی:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – سامان فلاح – رامین رضاییان – میلاد زکی پور – دیدیر اندونگ – زبیر نیک نفس – جلال الدین ماشاریپوف – محمدحسین اسلامی – آرمان رمضانی
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط