جمعه 30 شهریور 1403 - 22:16

کد خبر 635954

جمعه 30 شهریور 1403 - 19:32:15


طعنه مارسیال به یونایتد؛ می‌خواهم با آاک جام ببرم


ورزش 3/ آنتونی مارسیال مارسیال 28 ساله در ماه ژوئن الدترافورد را ترک کرد تا به 9 سال حضور خود در منچستریونایتد پایان دهد.
او به مدت سه ماه بازیکن آزاد بود تا اینکه روز چهارشنبه پس از امضای قرارداد رسمی به آاک آتن پیوست. او قراردادی سه ساله امضا کرده که برای او 10 میلیون یورو دستمزد به همراه خواهد داشت.
مارسیال درباره قرارداد جدیدش گفت:"من بسیار خوشحالم. آاک یک فرصت برای من است و تمام تلاشم را می‌کنم تا به موفقیت برسم، جام‌ را ببرم و به هواداران این تیم شادی هدیه کنم."

مارسیال بلافاصله پس از استقبال دو هزار هوادار در فرودگاه یونان، اشتیاق طرفداران تیم جدیدش را احساس کرد. آاک در تاریخ خود 13 عنوان قهرمانی لیگ یونان را به دست آورده، اما فصل گذشته در لیگ دوم شد و امیدوار است مارسیال بتواند این بار به آن‌ها کمک کند تا به بالای جدول بازگردند.
مارسیال پس از پایان ناامیدکننده دوران حضورش در یونایتد که باعث شد در فصل گذشته تنها یک گل در لیگ برتر طی 13 بازی به ثمر برساند، باید این را به هواداران تیم جدیدش ثابت کند.
او برای یونایتد 317 بازی انجام داد و 90 گل زد. مارسیال به تیمی می‌پیوندد که فصل را با 10 امتیاز از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ شروع کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط