جمعه 30 شهریور 1403 - 23:04

کد خبر 635971

جمعه 30 شهریور 1403 - 20:29:25


اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت بورسیه و شرایط خاص کنکور اعلام‌ شد


ایرنا/ معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، زمان مصاحبه و گزینش داوطلبان رشته‌های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علی صدر با تبریک آغاز هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از این رشته‌های تحصیلی از بین متقاضیانی که کدرشته‌محل‌های موسسات مذکور را انتخاب نموده و نمره علمی مرحله معرفی چند برابر ظرفیت را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شده است.
وی افزود: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی، محل انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان محل معرفی شده مراجعه کنند.
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد اعلام نتایج نهایی این رشته محل‌ها گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که طبق برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و در این مرحله موفق شده و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیئت مرکزی گزینش ذیربط تائید شود و ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده و همچنین حداقل نمره علمی نهایی برای هر رشته را هم کسب کنند.
وی گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه‌ها نیز به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری در نیمه دوم مهرماه اعلام خواهد شد و بررسی و پاسخگویی در خصوص وضعیت افرادی که در این مرحله معرفی نشدند در اواخر مهر ماه میسر خواهد بود.
صدر درباره متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص اقدام کرده‌اند اما در این مرحله معرفی نشده‌اند، گفت: این دسته از داوطلبان شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کدهای مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارند و یا حداقل نمره علمی لازم یا شرایط تعیین شده برای دانشگاه یا کدرشته‌محل مربوط را ندارند.
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خاطرنشان کرد: ضرورت دارد متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده‌اند جهت اطلاع از جزئیات زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش رشته‌های تحصیلی به اطلاعیه‌ای که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است مراجعه و آن را به دقت مطالعه کنند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط