شنبه 31 شهریور 1403 - 01:12

کد خبر 635988

جمعه 30 شهریور 1403 - 21:04:41


جزئیات سرعت شارژ شیائومی ۱۵ لو رفت


زومیت/ در فاصله‌ی حدود یک ماه تا رونمایی شیائومی ۱۵، جزئیات سرعت شارژ این گوشی فاش شد.
 
اگر پیشی‌بینی‌ها درمورد زمان معرفی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو درست باشد، پرچمداران جدید چینی‌ها ماه آینده از راه می‌رسند. درحال‌حاضر، گواهی‌های مربوط‌به این گوشی‌ها درحال انتشار است و جزئیات بیشتری از جمله سرعت شارژ در دسترس قرار گرفته است.

سری شیائومی ۱۵ موفق به دریافت گواهی رادیویی چین شدند و مدل استاندارد گوشی در دیتابیس 3C ظاهر و به مشخصات شارژ آن اشاره شده است. بر همین اساس، حداکثر توان شارژ این دستگاه ۹۰ وات خواهد بود. سرعت شارژ این دستگاه با نسل قبل از خود تفاوتی ندارد.

در دیتابیس 3C مستقیماً به نام شیائومی ۱۵ اشاره نشده است، اما شمار‌مدل 24129PN74C با شماره‌مدل ذکر شده برای شیائومی ۱۵ در دیتابیس IMEI مطابقت دارد.

به‌غیر از سرعت شارژ، تاکنون برخی دیگر از مشخصات شیائومی ۱۵ فاش شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴، باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، صفحه‌نمایش تخت با وضوح 1.5K و سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تله‌فوتو اشاره کنیم.

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشی جدید و پرچمدار شیائومی ۱۵ ممکن است به دلیل هزینه‌‌ی تراشه و فضای ذخیره‌سازی، گران‌تر از نسل قبل باشد و قیمت نسخه‌ی پایه‌ی آن از ۴۵۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) شروع شود. این درحالی است که قیمت شیائومی ۱۴ از ۳۹۹۹ یوان (۵۶۷ دلار) آغاز شده بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط