شنبه 31 شهریور 1403 - 00:05

کد خبر 635998

جمعه 30 شهریور 1403 - 21:25:30


تذکر به هواداران پرسپولیس و هشدار رجاییان به سمیعی


ورزش 3/تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) از ساعت 20 در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود.
* تعدادی از هواداران پرسپولیس قبل از ورود به ورزشگاه نسبت به قیمت بلیت این بازی اعتراض و اعتقاد داشتند مبلغ 200 هزار تومان بلیت برای این بازی گران است.
* در حالی که سامانه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم دچار اشکال و در زمان فروش بلیت، از دسترس خارج شده بود، هواداران به ناچار در بازار سیاه بلیت فروشی دو برابر قیمت اقدام به خرید بلیت کردند.
* هواداران بانوی پرسپولیس برای تماشای دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهرقدس حضور پیدا کردند.
* اتوبوس پرسپولیس در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی وارد ورزشگاه شد.
* امید عالیشاه بازیکن مصدوم پرسپولیس پس از رهایی از بند مصدومیت امروز در ترکیب ثابت پرسپولیس حضور دارد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* در زمان ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین هواداران به شدت شاگردان گاریدو را تشویق کردند.
* هواداران پرسپولیس پس از گل دوم نساجی به استقلال در قائمشهر روی سکوهای ورزشگاه شهدای شهرقدس، بلافاصله شروع به خوشحالی کردند.
* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.
* هواداران پرسپولیس پس از گل اول به آلومینیوم مواد آتش زا و دودزا روشن کردند که بلافاصله از آنها درخواست شد در دیدارهای آسیایی نسبت به این‌کار خودداری کنند، چرا که با محرومیت AFC روبرو خواهند شد.
* رجاییان در حاشیه مصاحبه با خبرنگاران به فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه متذکر شد که هزینه دیدار دربی پایتخت که قرار است روز چهارشنبه 4 مهرماه به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود پرداخت کند در غیر این صورت  اجازه ورود نخواهند داد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط