جمعه 30 شهریور 1403 - 23:59

کد خبر 636027

جمعه 30 شهریور 1403 - 21:57:37


پروژه جدید مسی؛ حرکت به سوی فیلمسازی!


ورزش 3/ این شرکت بر روی تولید محتوای خانوادگی و تلویزیونی با کیفیت بالا تمرکز دارد و در حال توسعه فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی و تبلیغات برند برای ورزشکاران است. این شرکت در میامی، جایی که مسی در حال حاضر برای تیم اینتر میامی بازی می‌کند، و لس آنجلس مستقر خواهد بود و تحت نظارت تیم پاستور، مدیرعامل شرکت «اسماگلر اینترتینمنت»، و خانواده مسی فعالیت خواهد کرد.
مسی در این باره گفت:«سرگرمی همیشه برای من یک علاقه بوده است، چه در زمین فوتبال و چه در زمینه‌های دیگر. من واقعاً انگیزه دارم که پروژه‌ای را که ایجاد کردیم دنبال کنم و آن را بیشتر گسترش دهم تا محتوای جهانی و تجربیات جدیدی ایجاد کنیم.»
خانواده مسی در بیانیه‌ای افزودند:«هدف همچنان الهام بخشیدن و ارتباط با مردم در سراسر جهان به روشی کاملاً جدید است و ما منتظر این همکاری هستیم. ما می‌خواهیم در بخش سرگرمی پیشرفت کنیم و ابتکارات و تولیدات جدیدی با دسترسی جهانی از طریق داستان‌سرایی نوآورانه، برنامه‌ریزی و تجربیات ارائه دهیم.»

مسی قبلاً با این شرکت در سریال مستند شبکه اپل تیوی پلاس به نام «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و همچنین «مسی با آمریکا ملاقات می‌کند» همکاری کرده بود.
تیم پاستور گفت:«این همکاری جدید هدف دارد تا همه چیزهایی را که لئو مسی نمایانگر آن است از طریق محتوای با کیفیت بالا در مقیاس جهانی و همچنین ابتکارات خانوادگی و اجتماعی برجسته کند و توسعه دهد.»


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط