شنبه 31 شهریور 1403 - 01:11

کد خبر 636051

جمعه 30 شهریور 1403 - 22:19:48


پزشکیان پیام تسلیت صادر کرد


ایرنا/ رییس جمهور در پیامی درگذشت استاد محمود حکیمی را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت استاد محمود حکیمی تصریح کرد: این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت نویسنده و محقق توانمند عرصه تاریخ و ادبیات انقلابی و چهره ماندگار آموزش و پرورش کشورمان، استاد محمود حکیمی، موجب تاثر شد.
این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.
اینجانب این ضایعه را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و هم نشینی با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط