یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 05:22

کد خبر 63607

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 13:42:38


خودروسازان از شهر آفتاب خداحافظی کردند


آخرین خودرو/ خبرهای رسیده حاکی از آن است که به خاطر برنامه ریزی نادرست مدیریت شهر آفتاب جهت برگزاری پنجمین نمایشگاه خودروی تهران در این مجموعه، خودروسازان از حضور در این رویداد منصرف شده اند و دیگر نمایشگاه های کشور را برای اولین حضور سال 1402 انتخاب کرده اند. 
نمایشگاه خودروی شهر آفتاب تهران که همواره با رونمایی خودروهای جدید و اعلام برنامه های آتی خودروسازان کشور همراه بود، حال به خاطر بی نظمی و بی تدبیری مدیران شهر آفتاب به سمت فروپاشی می رود و به گفته بسیاری از خودروسازان، با توجه به رویکرد غیر منطقی مسئولان این سایت نمایشگاهی، فعلاً برنامه ای برای حضور در نمایشگاه خودروی تهران 1402 ندارند. پیش از این قرار بود که در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران (شهر آفتاب) خودروسازان محصولات جدید خود را معرفی کنند و برخی شرکت ها هم پس از سال ها، پای خودروهای وارداتی را به این نمایشگاه بکشانند. اما مدیریت شهر آفتاب در چند هفته گذشته تصمیم های عجیبی را اتخاذ کرده که پیش از این سابقه اجرا در نمایشگاه های خودروی جهان را هم نداشته است و از همه عجیب تر اینکه دهه اول محرم را برای برگزاری این رویداد خودرویی انتخاب کرده است. در پی این تصمیمات شهر آفتاب، خودروسازان هم تصمیم گرفتند که به جای حضور در این مکان، نمایشگاه خودروی شهرهای دیگر از جمله شیراز را برای رونمایی و معرفی محصولات جدید خود انتخاب کنند.

در ابتدای سال 1402 گفته می شد که پنجمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب، اولین و مهم ترین رویداد خودرویی کشور خواهد بود. اما حال به خاطر سوء مدیریت در این مجموعه می بینیم که فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی تهران از بین رفته و دیگر نمایشگاه خودروی شیراز است که مهم ترین اخبار صنعت خودرو را مخابره خواهد کرد. نمایشگاه خودروی شیراز 1402 در اواخر خرداد ماه برگزار می شود و بسیاری از خودروسازان برنامه دارند تا محصولات جدید خود را در این رویداد به بازار معرفی کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط