شنبه 31 شهریور 1403 - 11:17

کد خبر 636159

شنبه 31 شهریور 1403 - 08:50:27


چه کسی فکر می‌کرد پنج گل به بارسلونا بزنیم!


ورزش 3/ویارئال در بازی برگشت فصل قبل لالیگا با هدایت مارسلینو 3-5 در زمین بارسا برنده شد. نتیجه‌ای که برای هیچکس قابل درک نبود.
ویارئال یکشنبه در لاسرامیکا میزبان بارسلوناست در حالی که حریف شکست خورده از لیگ قهرمانان برابر موناکو به این بازی می‌رسد. زیر دریایی‌های زرد از 5 بازی یازده امتیاز دارند و با پشتوانه برتری 3-5 فصل قبل وارد زمین خواهند شد. ویارئال از سال 2007 دیگر نتوانسته بارسا را در خانه خود شکست دهد.

مارسلینو در مورد این بازی گفت: «ما باید مقابل بهترین تیم حال حاضر لالیگا قرار بگیریم. بارسا همه بازی‌هایش را برده و خوب هم بازی کرده است. اما ما نیز خوب بازی می‌کنیم و در زمین خود با حمایت هواداران برد می‌خواهیم. این بازی‌ای است که همه بازیکنان دوست دارند در آن باشند. ما به بارسلونا احترام می‌گذاریم که در یک فرم عالی قرار دارد، با پتانسیلی بالا به عنوان یک تیم برنده و جذاب.»

مربی ویارئال در مورد 17 سال عدم برتری برابر بارسا در ورزشگاه خودی گفت: «فصل‌های زیادی گذشته، اما به شکستن این طلسم نزدیک‌تر هستیم. فصل گذشته ما در زمین بارسا پیروز شدیم در حالی که این کادر مربیگری هرگز بارسا را شکست نداده بود. واقعا چه کسی فکر می‌کرد ما 5 گل به بارسا بزنیم؟ پس می‌توان انتظار داشت این طلسم را هم بشکنیم. ما اشتیاق، جاه‌طلبی و انگیزه بالایی داریم.»

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط