شنبه 31 شهریور 1403 - 13:01

کد خبر 636179

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:09:32


ماجرای کاپیتانی و پنالتی زدن یامگا در نساجی


ورزش 3/کوین یامگا بلافاصله پس از پیوستن به نساجی به ترکیب اصلی رسید و ضمن بستن بازوبند کاپیتانی پنالتی‌زن اول تیم هم شد.
کوین یامگا در مصاف با استقلال که چند سال با پیراهن این تیم در لیگ برتر درخشید، بازی اول خود را با قرمزپوشان قائمشهری پشت سر گذاشت و موفق شد گل اول مسابقه را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
گلزنی یامگا در حالی اتفاق افتاد که او بازوبند کاپیتانی تیمش بود و منصور باقری پنالتی‌زن اول قرمزپوشان درحالی‌که توپ را در دستانش گرفته بود و روی نقطه پنالتی قرار داشت، به یک‌باره تصمیمش را عوض کرد و توپ را برای زدن پنالتی در اختیار یامگا قرار داد.
در کنفرانس خبری پس از مسابقه خبرنگاران قائمشهری از ساکت الهامی درباره ماجرای کاپیتان شدن و زدن پنالتی توسط یامگا پرداختد و سرمربی نساجی مازندران در واکنش به آن پاسخ جالب توجهی به این شرح داشت: «درباره کوین تصمیم کاپیتانی یامگا را فرزاد زامهران گرفت و از او ممنونم. تصمیم شخصی بود. بازیکنان پذیرفتند که او کاپیتان باشد و خیلی هم خوب پذیرفتند. درباره پنالتی هم وقتی پنالتی به او داده شد، تصمیم منصور باقری بود و از قبل برنامه‌ریزی شده نبود. کوین بازیکنی بین‌المللی و باتجربه است و به لحاظ شخصیتی به تیم کمک می‌کند. بازیکنان هم دوستش دارند. امروز به بازیکنانم گفتم که فردا نظر بدهید که او خوب بود یا نه.»

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط