شنبه 31 شهریور 1403 - 11:22

کد خبر 636184

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:11:03


گستاخی نتانیاهو در پی جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان: اقدامات ما علیه دشمنانمان گویاست


باشگاه خبرنگاران/ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به جنایات اخیر این رژیم در لبنان، گفت: اقدامات ما علیه دشمنانمان گویاست.


به گزارش بامداد شنبه الجزیره، نتانیاهو بدون تائید دخالت رژیم صهیونیستی در انفجار‌های اخیر در لبنان، افزود: اهداف ما مشخص است و اقدامات ما خود گویای آن است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر از جمله شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط