شنبه 31 شهریور 1403 - 14:34

کد خبر 636223

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:37:05


اختلاف در یووه بر سر کونته؛ هو کردن یا نکردن!


ورزش 3/هواداران یوونتوس بر سر نحوه استقبال از آنتونیو کونته در تورین به اختلاف جدی خورده‌اند.
یوونتوس روز شنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه آلیانز روبروی ناپولی به میدان برود و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم ارزش و اهمیت زیادی دارد تا بتوانند شرایطشان را در جدول رده‌بندی این مسابقات بهبود ببخشند.
یکی اتفاقات مهم جنجالی این بازی مربوط به حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ناپولی است. او که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن یوونتوس و همچنین نشستن روی نیمکت این تیم را داشته است، حالا باید برای اولین بار در مقابل هواداران یووه برابر این تیم به میدان برود که جو جالبی را ایجاد کرده است.

توتو اسپورت مدعی شده است که بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که باید استقبال نه چندان گرمی از این مربی داشت و شعارهایی را علیه او سر داد و همچنین در زمان حضورش در کنار زمین او را هو کرد، اما این نظر همه هواداران یوونتوس نیست و به همین دلیل اختلافی بین آنها شکل گرفته است و باید دید در نهایت صدای کدام یک رساتر خواهد بود.
جالب است بدانید که کونته پیش از این به‌عنوان سرمربی اینتر روبروی یوونتوس قرار گرفته بود، اما همه دیدارهای این دو تیم در آن زمان به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شد و هواداران هرگز از نزدیک شاهد تقابل او با تیم محبوب‌شان نبودند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط