شنبه 31 شهریور 1403 - 14:34

کد خبر 636244

شنبه 31 شهریور 1403 - 09:55:57


جزئیات ۲ اقدام موثر مدیریت شهری برای زنان زاهدانی


ایرنا/ شهردار زاهدان گفت: در راستای مطالبات به حق بانوان زاهدانی که نیمی از جمعیت این شهر رو تشکیل می‌دهند، مدیریت شهری اقدام با احیای باغ خانواده و ساخت پارک بانوان کرده است.

محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان اظهار کرد: یکی از مطالبات به حقی که از طرف نیمی از جمعیت زاهدان مطرح می‌شد، موضوع احداث پارک‌ها و مراکز تفریحی ویژه بانوان در شهر بود.
وی افزود: در این راستا ۲ اتفاق خوب در زاهدان رقم خورد که یکی احیای باغ خانواده بود که بعد از سال‌ها بهسازی و زمینه برای استفاده بانوان و خانواده‌ها فراهم شد تا صبح‌ها برای ورزش در اختیار بانوان و شب‌ها برای خانواده‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
شهردار زاهدان بیان کرد: اقدام دیگری که صورت گرفت، احداث پارک بانوان در زاهدان بود که با مساحتی بیش از ۵۲ هزار مترمربع در خیابان انقلاب ایجاد شد.
وی با اینکه پارک بانوان یک نیاز اساسی برای بانوان شهر بود که هم بتوانند از این تفرجگاه در بحث تفریح و هم ورزش و هم اوقات فراغت استفاده کنند، گفت: جشنواره‌های ویژه بانوان در زاهدان نیز در این پارک برگزار می‌شود و یک ظرفیت خوب برای برگزاری این جشنواره‌هاست.
براهویی با اشاره به اینکه زیرسازی و فاز یک این مجموعه به اتمام رسیده و در بحث مبلمان دارای مبلمان خوبی است، تصریح کرد: این پارک دارای وسایل بازی کودکان، خانه مادر و کودک، آلاچیق، آب‌نماهای مختلف و فضای سبز است که با توجه به چاه آبی که دارد، می‌توان از ظرفیت چاه برای توسعه فضای سبز استفاده کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط