شنبه 31 شهریور 1403 - 14:04

کد خبر 636260

شنبه 31 شهریور 1403 - 10:09:46


افزایش قیمت نان در سمنان مطرح نیست


ایرنا/ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان گفت: افزایش قیمت نان در این استان در دستور کار نیست و مردم نسبت به این موضوع دغدغه نداشته باشند.

با توجه به افزایش قیمت نان در برخی استان‌های کشور، مردم استان سمنان نیز دغدغه و نگرانی افزایش قیمت نان را در این استان دارند که عبدالرحیم تحصیلی اظهار کرد: افزایش قیمت نان با تصمیم شورای آرد و نان استان سمنان انجام می‌شود و اکنون این موضوع در دستور کار نیست.
وی اضافه کرد: رییس استانی شورای آرد و نان استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار است و سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل تعزیرات حکومتی، فرماندهی انتظامی، بسیج اصناف و اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی از جمله اعضای این شورا هستند.
یکی از گلایه‌های شهروندان سمنانی در کنار دغدغه افزایش قیمت نان در زمینه فروش تحمیلی نان کنجدی است که مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان در این باره گفت: فروش تحمیلی نان کنجدی در نانوایی‌ها تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را برای سیدگی به دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات گزارش کنند.
تحصیلی بیان کرد: نانوایی‌ها باید بنا به درخواست مشتری نان کنجدی یا ساده بپزند و بی‌توجهی به درخواست مشتریان و فقط پخت نان کنجدی تخلف است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط