شنبه 31 شهریور 1403 - 14:08

کد خبر 636393

شنبه 31 شهریور 1403 - 11:57:23


اعتماد بارسا به فلیک؛ تو فوق‌العاده‌ای، هانسی!


ورزش 3/مدیران بارسلونا اعتماد کاملی به هانسی فلیک دارند و معتقد هستند که او می‌تواند در این تیم به موفقیت بسیاری برسد.
 در چند ماه پایانی فصل گذشته و زمانی که همه منتظر جدایی ژاوی از بارسلونا در پایان فصل بودند، شایعات بسیاری درباره علاقه فلیک به قبول هدایت این تیم به گوش می‌رسید و او در نهایت هم پس از برکناری ژاوی از سوی مدیران بارسا توانست به خواسته‌ای که داشت دست پیدا کند.

این مربی آلمانی بلافاصله پس از حضور در این تیم توانست اعتماد بازیکنان را جلب کند و رابطه بسیار خوبی را با آنها شکل دهد و از ابتدای فصل جدید رقابت‌های لالیگا هم در تمامی دیدارهایش به پیروزی رسیده و آماری درخشان و خیره‌کننده را به ثبت رسانده است تا مورد تحسین هواداران هم قرار بگیرد.
بارسا در بازی برابر موناکو که اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود، شکست خورد تا انتقادها از این مربی هم آغاز شود، اما روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که به نظر می‌رسد که مدیران بارسلونا به شکل قابل توجهی به او اعتماد دارند و به هیچ وجه نمی‌خواهند که این مربی را تحت فشار بگذارند یا انتقادی را علیه او مطرح کنند.
دکو و خوان لاپورتا پس از بازی برابر موناکو جلسه‌ای به صورت خصوصی با فلیک برگزار کنند تا درباره اتفاقاتی که در این بازی رخ داد با هم مذاکره و صحبت کنند. رئیس باشگاه بارسلونا و اعضای هیئت مدیره این باشگاه اعتماد کاملی به فلیک دارند و معتقد هستند که عملکرد او در بارسا بهترین عملکرد ممکن بوده و می‌تواند این تیم را در آینده به موفقیت بسیاری برساند و به همین دلیل هیچ فشاری برای پیشبرد اهدافش روی او نخواهد بود.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط