دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:47

کد خبر 63649

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 14:11:18


برگزاری ۱۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در خراسان شمالی


صدا و سیما/ دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی گفت: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه کرامت با محوریت مساجد در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری جشن روز دختر و تکریم دختران نخبه و فعال در مساجد با عناوین مختلف یکی از برنامه‌ها اصلی این ایام در خراسان شمالی است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان جشن محوری دهه کرامت و تجمع عمومی و اجرای همگانی سرود "سلام فرمانده" با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود در بجنورد را یکی از برنامه‌های اصلی ستاد دهه کرامت عنوان کرد.
وی گفت: تلاش می‌کنیم تا جشن‌های رضوی با محوریت مردم برگزار شود و رنگ و بوی مردمی داشته باشد.
پاکدامن استقبال و میزبانی از خدام آستان قدس رضوی توسط اهالی مسجد را دیگر برنامه محوری ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان اعلام کرد و افزود: این برنامه از چهارم تا دهم خردادماه با میزبانی از گروه پنج نفره از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
برگزاری جشنواره "هنر دخت" در اسفراین، گردهمایی و جشن روز دختر در بجنورد با عنوان "دختر ایران" با هدف جریان سازی تبلیغی، امیدآفرینی و ایجاد موجی از نشاط و وحدت در میان دختران، همچنین معرفی دختران نمونه و موفق هر شهرستان درزمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و تجلیل از آن‌ها در نماز جمعه از مهمترین این برنامه‌ها است.

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه و اولین روز از ماه ذی القعده که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۰ خرداد و مصادف با ۱۱ ذی القعده، سالروز ولادت نور بی پایان طوس حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط