دوشنبه 02 مهر 1403 - 01:00

کد خبر 63658

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 14:17:00


قاتل متواری هرمزگان در کرمان شناسایی شد


ایسنا/ با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان، قاتل متواری در کرمان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوانی ۳۵ ساله در حوزه ایسین با ضربات متعدد چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربات چاقو به سینه، به قتل رسیده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است.
جاویدان اضافه کرد: با تحقیات علمی و فنی به عمل آمده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی هویت و مخفیگاه قاتل فراری به‌نام «حمیدرضا-م» در استان کرمان شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرمان پس از ۴۸ ساعت تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: قاتل دستگیرشده انگیزه قتل را شرب خمر عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط