شنبه 31 شهریور 1403 - 18:13

کد خبر 636615

شنبه 31 شهریور 1403 - 15:13:18


توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره میزبانی دربی در اراک


تسنیم/ مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره آخرین پیگیری و تصمیمات درباره دربی و اجاره ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به استقلال برای برگزاری این بازی توضیحاتی ارائه کرد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه استادیوم آزادی در حال بازسازی است فدراسیون فوتبال چند شهر که شرایط میزبانی مسابقات دارند را در نظر گرفته بود و قرار بر این بود استادیوم یکی از شهرها که از شرایط مطلوب‌تری برخوردار است برای دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب شود که ورزشگاه شهر اراک یکی از آنها بود.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولان سیاسی استان و کمیسیون امنیت ورزشی و نیروهای امنیتی فوتبال ورزش جوانان استان در بازی‌های گذشته سابقه خوبی در برگزاری رقابت‌ها داشتند؛ براساس تصمیم وزارت کشور و فدراسیون فوتبال نیز استادیوم امام خمینی(ره) اراک به عنوان مناسبت‌ترین گزینه برای برگزاری دیدار بین دو تیم استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با بیان اینکه در دیدار بین دوتیم استقلال و پرسپولیس ما تنها به عنوان بیننده در استادیوم حضور خواهیم داشت و در این موضوع تصمیم‌ساز نیستیم، گفت: استادیوم امام خمینی(ره) اراک شاید به لحاظ شکلی ایراداتی داشته باشد اما به جهت کیفیت زمین چمن ورزشگاه و برقراری امنیت از سوی مسئولان سیاسی استان در دیدارهای قبلی نیز این ورزشگاه برای بازی بین دو تیم لیگ برتری استقلال و پرسپولیس برگزیده شده است.

رجائیان در ارتباط با اجاره زمین ورزشگاه برای دیدار بین استقلال و پرسپولیس بیان کرد: باشگاه آلومینیوم استادیوم امام خمینی(ره) را برای برگزاری بازی‌های دیگر اجاره می‌دهد، تیم آلومینیوم برای تمرین در شهرهای دیگر باید مبلغی را بابت اجاره زمین پرداخت کند و حتی برای برگزاری مسابقات دوستانه باید زمین اجاره کنند. بنابراین این موضوع یک عرف است و استقلال به عنوان میزبان مسابقه باید هزینه اجاره زمین را به باشگاه آلومینیوم پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌نگاری‌ها با باشگاه استقلال برای پرداخت اجاره زمین ورزشگاه امام خمینی(ره) انجام و توافقات لازم صورت گرفته و این پیشنهاد مورد قبول واقع شده که به شرطی که مسابقه بین دو تیم در استادیوم امام خمینی(ره) برگزار شود وجه اجاره زمین را پرداخت کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط