شنبه 31 شهریور 1403 - 18:18

کد خبر 636646

شنبه 31 شهریور 1403 - 15:53:13


سروش تاکتیک‌های جدید را به زمین برد


ورزش 3/ گاریدو با توجه به ترکیب‌هایش در بازی‌های اخیر، نشان داده بود به سبک بازی سروش رفیعی علاقه دارد و حتی اخراج شدن او در بازی با تراکتور و غیبت او مقابل فولاد باعث نشد او در بازی با الاهلی از جمع نفرات اصلی کنار برود.
با این حال خوان کارلوس گاریدو سروش رفیعی را برای نخستین بار در این فصل مقابل آلومینیوم نیمکت‌نشین کرد. در این شرایط محمدخدابنده‌لو کنار مسعود ریگی در خط هافبک پرسپولیس به میدان رفت و اورونوف و عالیشاه نیز دو وینگر این تیم بودند.
سروش در دقیقه ۶۷ با نظر گاریدو جانشین امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس شد. با ورود سروش تاکتیک‌های پرسپولیس که با یک گل پیش بود نیز تغییر کرد. وحید امیری جای عالیشاه را به‌عنوان وینگر گرفت و رفیعی نیز یک خط جلوتر از خدابنده‌لو و مسعود ریگی نقش آفرینی می‌کرد.

گاریدو به همراه دستیارش پیش از به زمین رفتن رفیعی تاکتیک‌ها را به سروش منتقل می‌کرد و او نیز با ورودش باعث شد نبض میانه میدان بیشتر در دست تیمش باقی بماند و چند پاس چشم‌نواز و کلیدی هم به هم‌تیمی‌هایش داد.
مهمترین پاس رفیعی نیز در دقیقه ۷۵ به سمت چپ برای میلاد محمدی بود که منجر به گل سوم پرسپولیس توسط وحید امیری شد، اما محمدحسین زاهدی‌فرد به کمک وی‌ای‌آر این گل را که با طرح‌ریزی سروش به ثمر رسیده بود، به‌علت خطا روی گلر آلومینیوم مردود اعلام کرد.
با توجه به نیمکت‌نشینی سروش رفیعی پیش از دربی، ابهام در مورد ترکیب این تیم بیش از پیش شد و حدس زدن ترکیب بازی با استقلال از الان کار سختی خواهد بود. با این حال سروش امیدوار است به‌عنوان یک بازیکن باتجربه برای تیمش در دربی حساس پیش رو موثر باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط