شنبه 31 شهریور 1403 - 23:44

کد خبر 636816

شنبه 31 شهریور 1403 - 20:25:36


تاتنهام ۳-۱ برنتفورد؛ دومین برد برای فرار از بحران


ورزش 3/در روز اول از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با نتیجه ۳-۱ از سد برنتفورد گذشت تا به دومین برد فصل برسد و با ۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار بگیرد. برنتفورد نیز با این شکست شش امتیاز باقی ماند و در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.
نیمه نخست بازی با گل زودهنگام برایان امبوئمو آغار شد. فقط ۲۲ ثانیه از شروع بازی گذشت که روی ارسال عالی کین لوپس پاتر از سمت راست زمین تاتنهام، برایان امبوئمو با ضربه والی روی پای چپ گل نخست بازی را در سریع ترین زمان ممکن به ثمر رساند.

اگرچه شاگردان پوستکوگلو در شوک این گل زودهنگام قرار گرفته بودند اما پا پس نگذاشتند و خیلی زود در دقیقه ۸ توانستند بازی را به تساوی بکشانند. این بار اشتباه عجیب مدافع برنتفورد بود که توپ را مقابل دروازه به رودریگو بنتاتنکور هدیه داد تا او با دروازه بان تک به تک شود. هرچند که ضربه او توسط مارک فلکن به خوبی مهار شد اما روی ریباند و در برابر دروازه خالی، دومینیک سولانکه توانست گل مساوی تاتنهام را به ثمر برساند‌.

شاگردان پوستکوگلو خوش شانس بودند که خیلی زود توانستند کار را به تساوی بکشانند. این گل باعث شد تا آنها کاملا سوار بر توپ و میدان شوند و در دقیقه ۲۸ به گل دوم نیز برسند. این بار روی یک ضدحمله برق اسا، سون هیونگ مین چندین متر با توپ حرکت کرد و در بهترین زمان با پاس در عمق خود برنان جانسون را با فلک تک به تک کرد. فلک این بار در مهار ضربه جانسون ناکام بود و گل دوم هاتسپر به ثمر رسید.

نیمه نخست مهیج این بازی با برتری ۲-۱ شاگردان پوستکوگلو به پایان رسید و دو تیم مهیای حضور در چهل و پنج دقیقه دوم شوند.
شاگردان توماس فرانک کم مانده بود تا بازهم در دقایق ابتدایی نیمه دوم گلزنی کنند و با یکی دو شوت از راه دور صاحب موقعیت جدی شدند اما با واکنش خوب گولیلمو ویکاریو، این موقعیت ها از دست رفت.

تاتنهامی ها در نیمه دوم چشم به ضد حملات داشتند و روی همین برنامه صاحب چند موقعیت گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت.
در دقیقه ۸۵ اما یکی از این ضد حملات سرانجام ثمر بخش شد. حمله همه جانبه برنتفوردی ها با تکل عالی مدافع تاتنهام، با پاس روبه جلوی عالی بنتانکو به سون هیونگ مین رسید و او را در موقعیت دو به تک با مدافع حریف قرار داد. مهاجم کره ای تاتنهام با از خودگذشتگی تمام درحالی که خودش می‌توانست گلزنی کند توپ را در عمق به جیمز مدیسون رساند و او هم در موقعیت تک به تک گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

بعد از این گل برنتفورد که چیزی برای از دست دادن نداشت، رو به بازی بلند و ارسال از جناحین آورد اما مدافعان تاتنهام به خوبی از پس این توپ های بلند برآمدند و در نهایت با سوت جان بروکس، مصاف جذاب و پرگل تاتنهام و برنتفورد با برتری ۳-۱ شاگردان پوستکوگلو به پایان رسید‌.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط