شنبه 31 شهریور 1403 - 23:53

کد خبر 636856

شنبه 31 شهریور 1403 - 21:26:36


قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در سربیشه به هلاکت رسید


فارس/ فرمانده انتظامی سربیشه از کشته‌شدن قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودرضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.  

وی بیان داشت: مأموران هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه، یک دستگاه سواری پژو 405 که قصد داشت محموله مواد مخدر را از سیستان و بلوچستان به‌ خراسان رضوی منتقل کنند را مشاهده کردند که با علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور پلیس توجه کرده و اقدام به فرار کردند.  

فرمانده انتظامی سربیشه افزود: مأموران پلیس با رعایت ملاحظات حفاظتی و ایمنی و اقدامات تأمینی سواری پژو 405 را تحت تعقیب قرار داده و با عنایت به اینکه راننده آن به ایست مأموران و هشدارهای پلیسی توجهی نکرده، در نهایت با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و با شلیک چند گلوله خودرو را متوقف کردند.  

سرهنگ صالحی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، مشاهده کردند یک از قاچاقچیان که سرنشین خودرو بوده و دارای سوابق متعدد حمل مواد مخدر است بر اثر تیراندازی به هلاکت رسیده است.  

این مقام انتظامی با اشاره به این که در بازرسی تکمیلی از خودرو 2 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد؛ خاطرنشان کرد: مأموران یک دستگاه سواری پژو توقیف و یک متهم نیز دستگیر کردند که دراین‌رابطه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط