یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 22:56

کد خبر 63691

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 14:37:00


جزئیات حادثه ضرب‌وشتم بازرس شهرداری بندرعباس


ایسنا/ مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس به تشریح حادثه ضرب و شتم بازرس منطقه یک شهرداری بندرعباس پرداخت.

مهدی باستین، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در تشریح این خبر، اظهار کرد: ساعت هشت صبح روز شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت بازرس منطقه یک این مدیریت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه سر آسیب دید.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: پرسنل این مدیریت طی برنامه کاری خود اقدام به گشت‌زنی در سطح منطقه داشته و در محله سنگ‌کن شرقی مورد دیوارکشی و تصرف غیر مجاز را مشاهده کردند.
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تصرف اراضی ملی جزئی از وظایف مهم این مدیریت است، افزود: در ادامه عوامل اراضی منطقه یک این مجموعه، اقدام به جلوگیری از فعالیت این افراد کرده که در حین انجام وظیفه فردی با شیئی سنگین با ضربه به سر بازرس منطقه یک این مجموعه موجب شکستگی سر وی شد که در ادامه این فرد از محل حادثه متواری شد.
باستین با بیان اینکه مصدوم اکنون در بیمارستان خاتم تحت درمان و مراقبت است، اضافه کرد: از طریق واحد حقوقی این مجموعه نسبت به شناسایی این فرد اقدام صورت خواهد گرفت و قطعا این گونه مسائل باعث می‌شود که مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با جدیت بیشتر از قبل با این گونه موارد برخورد داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط