یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 03:06

کد خبر 636963

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 00:13:10


تن‌هاخ: کریستال پالاس را زنده زنده خوردیم!


ورزش 3/ تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از تساوی تیمش مقابل کریستال پالاس ناراضی است و از تیمش انتظار عملکرد بهتری را دارد.تن‌هاخ: کریستال پالاس را زنده زنده خوردیم!

 اریک تن‌هاخ از بازیکنان منچستریونایتد خواست که دقیق‌تر عمل کنند چون آن‌ها بار دیگر در روز شنبه مقابل کریستال پالاس امتیاز را از دست دادند و به تساوی 0-0 رسیدند.

شیاطین سرخ در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتند اما منجر به گلزنی نشد. الخاندرو گارناچو در نیمه اول دو موقعیت دیدنی را از دست داد که دومین موقعیت او به تیرک افقی برخورد کرد و بلوکه شد.

تن‌هاخ از ناتوانی تیمش در تبدیل موقعیت‌ها به گل علیرغم تسلط بر روی جریان بازی، ناراضی بود و از بازیکنانش خواسته تا دقیق‌تر باشند. یونایتد در این فصل موفق به زدن تنها 5 گل در 5 بازی شده است.

تن هاخ پس‌ از بازی گفت:"وقتی برنده نمی‌شویم، من راضی نیستم. باید برنده می‌شدیم. فکر می‌کنم در نیمه اول، ما آن‌ها را زنده زنده خوردیم! سپس در نیمه دوم بیشتر بازی در تعادل بود اما نیمه اول باید یک یا دو گل می‌زدیم."

تن هاخ درباره عدم گلزنی تیمش گفت:"ما خیلی خوب بازی کردیم. کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. فکر می‌کنم چه با توپ و چه هنگامی که توپ را در اختیار نداشتیم، خیلی خوب بازی کردیم. تنها مشکل ما در محوطه جریمه بود که باید در آن منطقه خیلی دقیق‌تر عمل کنیم."

او درباره نقش دروازه‌بان‌ها در نتیجه بازی امشب گفت:"برای یک دروازه‌بان خیلی سخت است که در لحظه‌ای که شما به او نیاز دارید، در موقعیت باشد. به غیر از آندره اونانا، دین هندرسون هم بازی خیلی خوبی انجام داد. چند توپ را متوقف کرد؟ آندره هم وضعیت خوبی دارد اما باید صبر کند، تمرکز خود را حفظ کند و در لحظه مناسب، عمل کند. او امشب فوق العاده بود. اکنون می‌بینیم که او چقدر خوب است. واکنش های آندره بسیار خوب و بسیار سریع است و ما این را با سیو دیدنی او در نیمه دوم متوجه شدیم."

سرمربی یونایتد همچنین درباره برخورد ضربات گارناچو و برونو فرناندز به تیرک افقی دروازه پالاس گفت:"هر دو به خوبی به توپ ضربه زدن و مشکلی از این بابت وجود ندارد. به نظرم بد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط