یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 12:19

کد خبر 637078

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 08:12:39


رضایی:دور برگشت خارجی می‌آوریم


تسنیم/سرمربی تیم معینی‌پور تاکید کرد که برنامه‌ای برای استفاده از کشتی‌گیر خارجی در مصاف دور رفت با بانک شهر ندارد و برای دور برگشت به استفاده از خارجی فکر می‌کند.
علیرضا رضایی در رابطه با برتری تیمش در دومین هفته لیگ برتر کشتی آزاد مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: ما هیچ ادعایی نداریم و به همین شکل هفته به هفته پیش می‌رویم. همه حریفان قابل احترامند، چه کشتی‌گیر و چه کادرفنی‌شان. طبیعی است که همه حریفان را جدی بگیریم، چون همه جدی و بابرنامه روی تشک می‌آیند که خوب مبارزه کنند. امسال همه تیم‌ها به همین شکل با جدیت و آمادگی مطلوب در لیگ شرکت کرده‌اند.
وی که تیمش با نتیجه 9-یک مقاومتی‌ها را شکست داد، در رابطه با شکست پیمان بیابانی عضو تیم ملی کانادا در این مسابقه تاکید کرد: پیمان کمی کشتی را دیر شروع کرد، شراط وزنی‌اش هم طوری بود که بیشتر به 65 کیلو می‌خورد تا 70 کیلو. وزنش زیر 70 کیلو بود و اگر می‌خواست شرایط مناسبی در 70 کیلو داشته باشد، باید وزنش بیشتر می‌بود. از آن طرف، هم محمد حیدری کشتی‌گیر خودمان بود و واقعا شایسته و جزو کشتی‌گیران توانمند 70 کیلوست. برای من هم واقعا سخت بود کچ کردن این کشتی، چون هر دو کشتی‌گیر از عزیزان ما بودند.
نایب‌قهرمان المپیک درباره اینکه شنیده می‌شود معینی‌پور در هفته سوم لیگ برتر و برای مصاف با بانک شهر قصد به خدمت گرفتن سه کشتی‌گیر خارجی دارد، عنوان کرد: اسم‌هایی مطرح هستند و قصد جذب آنها را داریم اما نه برای این هفته. تا اینجای کار که تصمیمی برای استفاده از کشتی‌گیر خارجی در دور رفت نداریم و برنامه‌مان جذب آنها برای دور برگشت است.
رضایی در مورد رقابت پیش رو با تیم بانک شهر برای صعود به عنوان تیم اول گروه تصریح کرد: شرایط طوری است که هر چه جلوتر می‌رویم رقابت جدی‌تر می‌شود. تیم جوانی داریم که به لحاظ سنی امیر محمدی و امین طاهری جزو باتجربه‌های تیم هستند. البته که امین هم زیر 30 سال است، غیر از این دو نفر، همه بچه‌ها جوانند که البته امیر محمدی هم شادابی یک جوان را دارد و من لذت می‌برم کشتی او را می‌بینم که اینقدر با علاقه و عشق تمرین می‌کند. ترکیب تیم ما را باتجربه‌ها و جوان‌های باانگیزه تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه علی معینی‌پور مالک بسیار علاقمند و محترم و عاشق کشتی ماست که با وجود مشغله‌هایی که دارد، متواضعانه مسائل تیم را به دقت دنبال می‌کند و از او ممنونم. همچنین باید از کادرفنی و سرپرستی تیم، قهروی، حسینی، واگذاری، مولوی، جمشیدی، علیزاده و فیلابی عزیز که از مربیان قدیمی و باتجربه کشتی خراسان است، تشکر کنم.
درحالیکه پیش از این گفته می‌ شد مشهد میزبان کشتی‌های تیم معینی‌پور در لیگ برتر است، درباره انتخاب بجنورد به عنوان میزبان خاطرنشان کرد: انتخاب بجنورد تصمیم مدیریتی بود. بجنوردی‌ها هم با علاقه زیادی ما را پذیرا شدند و به بهترین نحو ممکن از تیم پذیرایی کردند، از همه آنها خصوصا اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و هیئت کشتی تشکر می‌کنم که به لحاظ اسکان، تغذیه و سالن مسابقه و تمرین عالی عمل کردند و همه چیز در سطح بالا بود و سنگ تمام گذاشتند. امیر محمدی که خودش هم بجنوردی است، همه جوره کنار بچه‌ها بود و هر کاری که داشتند مشکل‌گشا بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط