یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 12:13

کد خبر 637086

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 08:18:17


کارلتوی خوشحال و خرسند


ایسنا/کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اسپانیول کاملا راضی است. او از تغییر رفتار داوران در لالیگا خبر داد.
رئال مادرید در ادامه هفته ششم رقابت‌های لالیگا میزبان اسپانیول بود و با آنکه با یک گل از مهمانش عقب افتاد اما در نهایت توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.
به نوشته روزنامه اسپانیایی مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: مسابقه خوبی بود. واکنش بازیکنان بعد از گلی که دریافت کردیم خوب بود و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و این خوشحال‌کننده است. از نمایش تیم راضی و از کسب این پیروزی خوشحالیم.
او درباره کارت‌های زیادی که بازیکنان رئال مادرید در فصل جاری دریافت می‌کنند، گفت: در این فصل سه کارت زرد سختگیرانه به ما داده شده است. به نظرم نحوه برخورد داوران تغییر کرده است و آنها با سخت‌گیری بیشتری کار می‌کنند. باید با این شرایط کنار آمد.
آنچلوتی درباره وضعیت مصدومیت کارواخال و بلینگام گفت: مصدومیت کارواخال خطرناک نیست اما بلینگام از ناحیه کتف مصدوم است؛ هرچند وضعیتش نگران‌کننده نیست. او بدون مشکل بازی کرد و باید وضعیتش را بررسی کرد. بلینگام پیش از این هم چنین مشکلی داشت و به نظرم وضعیتش نگران‌کننده نیست و می‌تواند با توجه بیشتر به خودش وضعیت را هم بهتر بکند.
رئال مادرید در ۳۸ بازی پیاپی خانگی در لالیگا شکست نخورده است. آنچلوتی در این باره اظهار کرد: این نشان می‌دهد که تیم ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد اما یک واقعیت دیگر در فصل جاری وجود دارد و آن هم اینکه در نیمه نخست تنها یک گل به ثمر رسانده‌ایم و این باید بررسی شود. من قبل از بازی درباره این موضوع با بازیکنان صحبت کردم. در این بازی هم نتوانستیم در نیمه نخست گل بزنیم. با این حال بسیار خوب بازی کردیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.
آنچلوتی درباره این سوال که آیا نحوه رفتارش با آندریک غیر عادلانه است، گفت: شاید غیر عادلانه باشد؛ چرا که او کیفیت بسیار بالایی دارد و به‌خوبی تمرین می‌کند اما نباید فراموش کرد که ما در خط حمله وینیسیوس، رودریگو و ام‌باپه را داریم و آندریک باید کمی صبور باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط