یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:55

کد خبر 637193

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 09:29:49


زنگ مهر در مدارس هرمزگان نواخته شد


ایرنا/ همزمان با سراسر کشور و با آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳-۱۴۰۴)، زنگ مهر در مدارس هرمزگان نواخته شد.

زنگ مدارس امروز یکشنبه اول مهرماه به صورت نمادین و با شعار «برای ایران، برای مدرسه» در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس با حضور حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان استانی به صدا درآمد.
محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۳۳ هزار دانش‌آموز هرمزگانی در ۲۳ منطقه آموزشی راهی کلاس درس شدند.
قویدل افزود: این دانش‌آموزان در بیش از 3 هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید آغاز کردند.
وی بیان کرد: امسال همچنین بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه امسال ۱۷ هزار آموزگار و دبیر در مدارس استان تدریس می‌کنند، اضافه کرد: هیچ کلاس درسی در استان خالی از معلم نیست.
قویدل یادآور شد: با اقدامات موثر و شبانه‌روزی همکاران در قالب پروژه مهر با آمادگی کامل به استقبال دانش‌آموزان و شروع سال تحصیلی جدید رفته‌ایم.
وی ادامه داد: امروز زنگ اقامه نماز نیز به صورت هماهنگ در تمامی مدارس هرمزگان نواخته شد و دانش‌آموزان به همراه مسئولان در نماز شرکت خواهند کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط