یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:02

کد خبر 637199

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 09:32:55


آغاز سال تحصیلی و حضور 908 هزار دانش‌آموز در مدارس سیستان و بلوچستان


فارس/ مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امروز هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از ۹۰۸ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

بروشکی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز سال تحصیلی در زاهدان اظهار کرد: امروز ۹۰۸ هزار تعداد دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در ۸ هزار مدرسه و ۶۲ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان در حوزه ستادی و صف بر آن بوده تا در سال تحصیلی جدید شرایطی متفاوت و متمایز برای دانش آموزان رقم خورد و فرزندان این سامان با انرژی مضاعف و شور و نشاط خاصی در کلاس‌های درس حضور یابند.

وی افزود: از همین روی دستگاه تعلیم و تربیت استان آمادگی همه جانبه برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان را در کلاس‌های درس دارد.

بروشکی ادامه داد: شعار سال تحصیلی جدید که از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ گردیده، "برای ایران برای مدرسه" خواهد بود و این مهم نشانگر ضرورت توجه ویژه به تقویت همه جانبه مدارس در شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: در سال تحصیلی جدید به دنبال ارتقاء توانمندسازی معلمان و دانش آموزان خواهیم بود و در این راستا از همه ظرفیت‌های آموزشی درون و برون سازمانی بهره‌گیری خواهیم کرد.

وی گفت: معلمان صبور و سختکوش سیستانی و بلوچستانی در شرایط خاص جغرافیایی استان کاری جهادی و عظیم را به عنوان رسالتی سترگ بر عهده دارند و برای تربیت فرزندانی آگاه، فکور، توانمند و انقلابی تلاش خواهند کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط