یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:58

کد خبر 637232

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 09:48:14


مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف زنجیره‌ای در اتوبان خرازی


ایمنا/ سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت شش نفر در پی تصادف زنجیره‌ای در اتوبان خرازی و مصدوم شدن ۱۰ نفر بر اثر تصادف چهار خودرو خبر داد.

عباس عابدی، سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای سه خودروی سواری در اتوبان خرازی و بعد از پل وحید ساعت ۲۳:۵۰ روز گذشته _شنبه سی‌ویکم شهریور_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام چهار کد امدادی به محل حادثه افزود: شش نفر شامل شامل چهار مرد، یک زن و یک پسربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا (س) منتقل شدند.
سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: همچنین ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته _شنبه سی‌ویکم شهریور_ حادثه تصادف دو خودروی سواری سمند و لیفان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده ورودی مبارکه رخ داده بود، ادامه داد: پنج نفر شامل سه مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) منتقل شدند.
عابدی گفت: ساعت ۱۲:۵۷ روز گذشته _شنبه سی‌ویکم شهریور_ حادثه تصادف ایسوزو و پژو GLX در جاده تیران-سامان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی اضافه کرد: پنج نفر شامل یک زن و چهار مرد در این حادثه مصدوم و به بیمارستان بهنیای تیران منتقل شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط