یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:01

کد خبر 637318

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:40:05


پیش‌بینی افزایش نسبی دمای هوا در استان اردبیل


فارس/ بر اساس نقشه‌های هواشناسی با کاهش ناپایداری جوی، آسمان در اغلب مناطق استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اواسط روز دمای هوا چند درجه ای افزایش می‌یابد.

به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، طی دیشب تا امروز صبح در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه‌آلود بوده و هوای نسبتاً سردی در سطح استان حاکم است.
برای امروز یکشنبه ضمن کاهش ناپایداری جوی، آسمان در اغلب مناطق استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و در اواسط روز دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد، البته از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی بارش پراکنده نیز احتمال می‌رود.
از روز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی (در مناطق مرکزی و جنوبی گاهی با سرعت تند)، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا روند افزایشی پیدا می‌کند، به طوری که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای نسبتاً گرمی در استان انتظار می‌رود.
کمینه دمای اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه دما نیز تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد رسید و خنک‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های نیر و خلخال با ۹ درجه بوده‌اند و هم‌چنین بالاترین دما طی ۲۴ ساعت گذشته نیز مربوط به شهرستان بیله‌سوار با ۲۹ درجه سانتی‌گراد بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط