یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:06

کد خبر 637322

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:41:55


بازی پرسپولیس - چادرملو در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟


ایسنا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از میزبانی ورزشگاه تختی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ۱۴ مهر خبر داد و گفت: اولین بازی با پرسپولیس در تختی آغاز می‌شود.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: طی بازدیدی که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، نماینده باشگاه پرسپولیس و اعضای شورای تامین از بخش‌های مختلف تختی از جمله زمین چمن شماره یک و دو، گیت‌های ورودی بخش بانوان، سکوها، اتاق کنفرانس، نور، تجهیزات، رختکن‌ها و ... ورزشگاه تختی داشتند از روند کار راضی بودند و برای برگزاری لیگ ورزشگاه تختی را مورد تایید قرار دادند.

وی زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در تختی را از ۱۴ مهر عنوان کرد و افزود: اولین بازی در تختی ۱۴ مهر با بازی پرسپولیس و چادرملو آغاز می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران میزان هزینه برای بازسازی ورزشگاه تختی را حدود ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به جز پرسپولیس که حدود ۴ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی کمک کرد بقیه منابع برای بازسازی از طریق وزارت ورزش، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان تامین شد که زمان بازسازی ورزشگاه تختی حدود یک سال و نیم طول کشید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط