یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 12:58

کد خبر 637343

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:52:55


ورود ۲۰ اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی گرگان


ایرنا/ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با اشاره به گرفتن تصمیم مناسب برای کم‌شدن زمان انتظار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از امروز به جمع ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان اضافه شد.

مهدی کمال‌غریبی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی خوب انجام شده برای اولین بار سامانه سرویس مدارس «سپند» از اول خرداد برای ثبت‌نام والدین راه‌اندازی شد که تاکنون والدین سه هزار دانش‌آموز گرگانی در این سامانه ثبت‌نام کردند.

وی از فعالیت ۵۰۰ خودرو سرویس مدارس در قالب سامانه سپند در شهر گرگان خبر داد و یادآور شد: والدینی که تا ۱۰ شهریور در سامانه سپند ثبت‌نام کردند امکان استفاده از سرویس مدارس را دارند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از والدین خواست به بارکدهای نصب‌شده در شیشه جلو و عقب خودروهای سرویس مدارس توجه داشته باشند و از خودروهای غیرمجاز برای سرویس مدارس استفاده نکنند.

کمال‌غریبی تاکید کرد: همچنین برای آسان‌شدن رفت و آمد دانش‌آموزان مقاطع بالاتر ۱۰ دستگاه اتوبوس در شهر گرگان در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص هشت دستگاه اتوبوس برای سرویس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امروز در شهر گرگان بیشتر از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فعالیت می‌کنند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط