یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:55

کد خبر 637375

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 11:05:44


مدارس شمال فلسطین اشغالی تعطیل شد


فارس/ در پی پاسخ موشکی گسترده حزب‌الله به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، کلاس‌های مدارس شمال فلسطین اشغالی لغو شد.
 
در پی تشدید حملات موشکی حزب‌الله به شمال اراضی اشغالی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، کلاس‌های درس در مدارس شمال فلسطین اشغالی لغو شد و محدودیت‌هایی برای رویدادهای عمومی وضع شده است.

خبرگزاری روسی ریانووستی گزارش کرد، طبق ستورالعمل فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محدودیت‌هایی در کل مناطق شمال حیفا و دره جزرییل اعمال شده است.

بر اساس این گزارش، محدودیت‌هایی برای عبور و مرور همچنین در تپه‌های جولان در مرز لبنان و در کل گالیلی به وجود آمده است.

در دستورالعمل رژیم صهیونیستی برای شهرک‌نشین‌ها این رژیم آمده است «فعالیت‌های آموزشی ممنوع است. رویدادها و خدمات دسته جمعی: امکانپذیر است که در فضای باز با حداکثر 10 نفر و در داخل خانه با حداکثر 100 نفر برگزار شود.

فعالیت‌های کاری تنها در ساختمان‌ها یا مکان‌هایی مجاز است که از آن‌جا امکان انتقال به اتاق‌های ایمن استاندارد در زمان تعیین شده، وجود داشته باشد».

اواسط هفته گذشته، رژیم صهیونیستی در جریان یک جنایت تروریستی با کارگذاشتن بمب‌هایی در دستگاههای پیجر و بی‌سیم، به شهادت بیش از 30 نفر و زخمی شدن بیش از سه هزار نفر در لبنان منجر شد و فرماندهان ارشد حزب‌الله را ترور کرد.

حزب‌الله در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی ظرف ساعات گذشته، مناطق وسیعی از فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار داده است و تأکید کرده که پاسخ سختی به این جنایات صهیونیست‌ها خواهد داد.

طبق آمار سامانه هشدار حملات موشکی رژیم صهیونیستی، در نیمه شب گذشته، صدای آژیر هشدار در مناطق مختلفی از شمال اراضی اشغالی شنیده شد و دست‌کم سه حمله گسترده موشکی ثبت شده است.

بامداد امروز، رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که صدای انفجارهای شدید در اطراف پایگاه هوایی «رامات دیوید» در حیفا شنیده می‌شود و برخی منابع اسرائیلی نیز از اصابت چند موشک به این پایگاه هوایی در 45 کیلومتری مرز لبنان خبر دادند.

این پایگاه از اصلی‌ترین پایگاههای هوایی ارتش اشغالگر محسوب می‌شود که گردان هوایی 101 مجهز به جنگنده‌های اف 16 سی، گردان هوایی 105، مجهز به جنگنده‌های اف 16 دی، گردان هوایی 109، دو گردان هوایی پهپادی و یک بالگردی در آن مستقر است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط