یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:07

کد خبر 637597

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:45:00


پلمپ ۵ واحد ضایعاتی غیرمجاز در شهرک حضرت ولی‌عصر(عج) اراک


ایمنا/ مدیر منطقه دو شهرداری اراک از پلمب پنج واحد ضایعاتی غیرمجاز در شهرک حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر خبر داد.

ناصر عسگری، مدیر منطقه دو شهرداری اراک اظهار کرد: ادامه طرح مقابله با ضایعاتی غیرمجاز سطح شهر، پنج باب مغازه ضایعاتی در خیابان مطهری شهرک حضرت ولی‌عصر(عج) که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین و مغایر با اصول بهداشت در شهر بود، پلمب شد.
وی افزود: طی یک هفته اخیر، در راستای بهسازی معابر این منطقه شهری، ۸۰۰ مترمربع کف‌فرش جدید اجرایی شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری اراک با اشاره به جدول‌گذاری‌های انجام شده در سطح این منطقه، تصریح کرد: طی هفته اخیر بالغ بر ۸۰۰ مترمربع اجرای کف‌فرش (پیاده‌راه‌سازی) در کوی رضوی مقابل مسجد امام جواد(ع)، خیابان جهاد بالاتر از مسجدالزهرا(س) و خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان میثم انجام شده است.
عسگری افزود: همچنین ۶۰۰ متر طول جدول کتابی و نهری در معابر فرعی منطقه و ۵۵ متر اجرای دال بتنی عرضی در میدان شورا صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر توزیع ۳۵۰ تن آسفالت برای اجرای روکش کوچه‌های میمک یک و دو واقع در خیابان شیخ مفید، ادامه پخش و توزیع بالغ بر ۶۲۰ تن آسفالت در خیابان نارون واقع در مجموعه گردشگری نورالشهدا (دره گردو) انجام شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری اراک خاطرنشان کرد: ادامه روکش آسفالت و اصلاح معبر مقابل ملک عقب‌نشینی شده در ابتدای کوچه رضوان، همچنین تسطیح و بتن‌ریزی پیاده‌روی خیابان خیام شهرک رضوی مقابل مجتمع آلومینیوم انجام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط