یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 22:52

کد خبر 637628

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:55:34


دلایل ناکامی تیم ملی گلبال در پارالمپیک چه بود؟


فارس/سرمربی تیم ملی گلبال گفت: یکی از بازیکنان ما چند لحظه اشتباه کرد و تاکتیک تیم را تغییر داد که باعث شد گل بخوردیم و نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.
بهمن دوستی، سرمربی تیم ملی گلبال ایران درباره عدم موفقیت این در بازی‌های پارالمپیک پاریس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در بازی حذفی در 40 ثانیه آخر مقابل بهترین تیم دفاعی دنیا بازی را واگذار کردیم. اگر از اوکراین عبور می‌کردیم شرایط برایمان فرق می‌کرد. تیم اوکراین رفت و تیم دوم شد و با بدشانسی به مقام پنجم رسیدیم.وی افزود: یکی از بازیکنان ما چند لحظه اشتباه کرد و تاکتیک تیم را تغییر داد و گل خوردیم و نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.دوستی درباره دلایل عدم موفقیت تیم ملی گفت: با فدراسیون و پارالمپیک مشکلی نداشتیم و همه چیز برایمان ایده‌آل بود. یکی از مشکلات ما در پاریس تغذیه نامناسبمان بود که در المپیک هم این مشکل وجود داشت. رشته ما انفرادی نیست و یک رشته تیمی و فرسایشی داریم.وی افزود: تیم والیبال نشسته را به‌عنوان یک ورزش تیمی باید کنار گذاشت چون آنها افسانه‌ای هستند و همه تیم های دنیا از آنها می‌ترسند. رشته ما فرسایشی است و در هر بازی صد درصد انرژی بازیکن گرفته می‌شود فرق می‌کند.سرمربی تیم ملی گلبال گفت: در پاریس از سوی کشور میزبان نقص‌های فراوانی وجود داشت. بازیکن ما به‌خاطر فشار زیادی که روی او بود تمرکزش را از دست داد و از تاکتیک تیم خارج شد. وی افزود: ما در سال‌های اخیر خودمان را به تیم‌های دیگر تحمیل کردیم. همه مربی‌ها به من می‌گفتند اگر شما به فینال نرسید قطعاً سوم می‌شوید ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد، خدا نخواست یا قسمت نبود.
دوستی درباره شکلات خود با آتش‌نشانی برای اعزام به پارالمپیک گفت: من هنوز درگیر مرخصی هستم و هنوز هم درست نشده است. در پاریس با وزیر ورزش هم صحبت کردیم و در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم هم به ایشان این مطلب را گفتم و ایشان فرمودند که آقای اسبقیان باید این مشکل را پیگیری کنند.سرمربی گلبال گفت: خیلی از رشته‌ها گرفتار این مشکل هستند و باید فکری به حال این مشکل شود. بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را در پیش داریم و باید فکری شود که مربیان و ورزشکاران بدون دغدغه در میادین حاضر شوند.وی گفت: با مأموریت‌ها و مرخصی‌ها خیلی سلیقه‌ای برخورد می‌شود. آتش‌نشانی کاملاً سلیقه‌ای با من برخورد می‌کند به‌خاطر اینکه به هزار دلیل از من خوشش نمی‌آید.دوستی عنوان کرد: من می‌خواهم پیغامم به آقای اسبقیان برسد که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این موضوع را پیگیری کنند. در محل کار من یکی دو ملی‌پوش در رشته‌های دیگر وجود دارند که آنها هم این مشکلات را دارند. با ورزشکاران و مربیان همکاری نمی‌شود و با توجه‌ به زمان محدودی که به بازی‌های ناگویا باقی‌مانده است امیدوارم فکری به حال این مشکل شود. سرمربی تیم ملی گفت: من هنوز مشکل مرخصی‌ام حل نشده و به من گفتند از این به بعد نمی‌گذاریم شرکت کنی و هرجا خواستی بروی هم باید مرخصی بگیری.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط