یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 23:02

کد خبر 637656

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:30:00


سوغات هافبک مغضوب پرسپولیس برای گل‌محمدی و فولاد


ایرنا/ هافبک مغضوب و سابق پرسپولیس در نخستین دیدار خود برای فولاد، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

در آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال ایران خبر رسید که خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نیازی به سینا اسدبیگی ندارد و این بازیکن می‌تواند از جمع قرمزها جدا شود.

این هافبک ۲۷ ساله ابتدا حاضر به جدایی از جمع سرخ‌پوشان نبود اما سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان و بعد از توافق صورت گرفته با باشگاه، این بازیکن در ۲۸ شهریور ماه، آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در شرایطی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. اسدبیگی بعد از جدایی از سرخ‌پوشان با عقد قراردادی ۲ ساله رسما به فولاد خوزستان پیوست تا باز هم شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

فولادی‌ها روز گذشته در شرایطی در ورزشگاه پاس قوامین برابر هوادار تهران به میدان رفتند که در پایان این بازی با برتری یک بر صفر مردان دیار کارون به پایان رسید. نکته جالب توجه در خصوص این بازی، حضور اسدبیگی در لیست این تیم و در ادامه حضور در این بازی آن هم تنها ۳ روز بعد از انتقال وی به فولاد بود.

با توجه به تمرینات پیش فصل و همچنین بدنسازی سنگین سرخ‌پوشان زیر نظر گاریدو، اسدبیگی در یکی از بهترین فرم‌های خود قرار دارد و همین موضوع سبب شد تا گل‌محمدی به وی اعتماد کند و در ادامه این بازیکن نیز جواب اعتماد سرمربی خود را نیز به خوبی داد. اسدبیگی در دقیقه ۶۳ بازی به جای محمد عباسی وارد میدان شد و در مدت زمان حضور خود در این بازی از بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و از مهره‌های تاثیرگذار فولاد در این بازی خارج از خانه بود که در نهایت با دشت ۳ امتیازی شاگردان گل محمدی همراه شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط