دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:51

کد خبر 637660

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:13:10


استقرار هوای ابری و خنک در گیلان


فارس/ به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، آسمان استان برای امروز قسمتی ابری تا ابری و مه‌آلود، نسبتاً خنک همراه با وزش باد، بعضی ساعات، پاره‌ای نقاط با احتمال ضعیف بارش پراکنده همراه با باران همراه است.

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: آسمان گیلان برای امروز قسمتی ابری تا ابری و مه‌آلود، نسبتاً خنک همراه با وزش باد، بعضی ساعات، پاره‌ای نقاط با احتمال ضعیف بارش پراکنده همراه با باران همراه است.

به گفته وی، در پاره‌ای از ساعات امروز احتمال رعدوبرق نیز وجود دارد و به‌تدریج از توده‌های ابر در هوای استان کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت هوای گیلان طی امروز نیز گفت: بیشینه دمای شهر رشت امروز 25 درجه و در کمترین میزان خود طی امشب به 20 درجه می‌رسد.

دادرس با بیان اینکه وضعیت دریا نیز به‌تدریج آرام خواهد شد، خاطرنشان کرد: طی این مدت دریا برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به وضعتی جوی گیلان طی روزهای آینده نیز گفت: آسمان استان برای فردا دوشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما، وزش باد، گاهی بخصوص بعدازظهر و عصر با رشد موقتی ابر و پاره‌ای نقاط مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از بازگشت هوای سرد طی روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: سه‌شنبه عصر و شب کاهش دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعدوبرق در استان آغاز می‌شود و طی روز چهارشنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط