یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 23:04

کد خبر 637669

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:18:49


محکومیت ۵ میلیارد ریالی متخلفان در ۲۰ پرونده ملی


فارس/ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت افزون بر ۵ میلیارد ریال در 6 ماهه سال جاری خبر داد.

مرضیه یونسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در 6 ماهه نخست امسال تعداد 6 هزار و 256 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: از این تعداد 5 هزار و 319 پرونده در بخش کالا و خدمات، 649 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 288 پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان است و متخلفان به مبلغ 2 هزار و 125 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده، بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت ۵ میلیارد ریال به بالا بوده و تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر پرونده‌های خرد به پرونده‌های کلان نیز با اولویت بیشتری رسیدگی و آرا قاطع را صادر می‌کند.

وی گفت: با همکاری و تلاش بازرسان سازمان صمت، ادارات جهاد، منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت نفت، اتاق اصناف، ماموران نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی این تعداد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط