دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:56

کد خبر 637878

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 17:05:09


ساخت بیمارستان رسول اعظم (ص) شیراز با کمک خیرین سلامت فارس


مهر/ استاندار فارس با اشاره به ساخت بیمارستان رسول اعظم (ص) در شرق شیراز گفت: این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با کمک خیرین تأمین سلامت استان فارس طی ۵ سال ساخت می شود.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس بیان داشت: این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با کمک خیرین تأمین سلامت استان فارس طی ۵ سال ساخت می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که خیرین تأمین سلامت فارس تاکنون نقش بسیار ماندگاری در جهت افزایش سرانه درمانی و کیفیت خدمات درمانی داشته‌اند، ادامه داد: به همت خیرین فارسی بسیاری از زیرساخت‌های مهم استان توسعه یافته و نقش آن‌ها در پیشرفت و بالندگی استان بی نظیر است.

استاندار فارس با بیان اینکه بخش عمده اب از ساخت این بیمارستان را یکی از بانوان خیر شیرازی تقبل هزینه کرده است، افزود: حضور بانوان خیر تأمین سلامت این حسن را به همراه داشته است که هر زمان کلنگی برای ساخت مجموعه درمانی بر زمین زده شد تا پایان کار با همت همه خیرین این موضوع به سرانجام رسیده است.

ایمانیه با اشاره به ظرفیت مجموعه‌های مختلف در سطح استان برای تأمین امکانات مورد نیاز ساخت این بیمارستان گفت: این امکان وجود دارد که مصالح مورد نیاز ساخت این مجموعه درمانی توسط شرکت‌های استانی تأمین شود و می‌توان از ظرفیت گمرک استان نیز به منظور وارد کردن دستگاه‌های موردنیاز بدون پرداخت عوارض گمرکی استفاده کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط