دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:45

کد خبر 638038

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 20:10:04


وسایط نقلیه ورودی به آذربایجان شرقی چهار درصد افزایش یافته است


مهر/ مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: امسال وسایط نقلیه ورودی به آذربایجان شرقی چهار درصد افزایش یافته است.

حسین بلوکی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: این تعداد تردد توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار برخط (آنلاین) در جاده‌های مختلف استان ثبت شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت از کل ترددهای خودرویی ثبت شده در جاده‌های استان، ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان حدود ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار دستگاه خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار ورودی چهار درصد افزایش یافته است.

بلوکی، ادامه داد: جاده‌های پرتردد استان در این بازه زمانی به ترتیب مسیرهای رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) و (تبریز- باسمنج) با حدود ۲۲ میلیون تردد، مسیر رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با بیش از ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد و مسیر رفت و برگشت تبریز-صوفیان با بیش از ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد هستند.

وی یادآور شد: مسیرهای رفت و برگشت آذرشهر- ایلخچی و آزادراه تبریز- زنجان از دیگر جاده‌های پرتردد استان در این بازه زمانی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط