دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:57

کد خبر 638096

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:13:49


باخت شاگردان مهاجری در غیاب یار دوازدهم؛ دومین شکست در خانه


مهر/ دومین باخت خیبر خرم‌آباد در خانه در غیاب یار دوازدهم این تیم رقم خورد.

بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز در شرایطی شامگاه یکشنبه رأس ساعت ۱۹ به میزبانی تیم لرستانی برگزار شد که ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی خرم آباد هیجان و گرمای این بازی را گرفته بود.

نیمه نخست این دیدار در بازی پایاپای و متعادل با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم دانیال اسماعیلی در دقیقه ۶۱ گل برد تراکتور را ثبت کرد تا در پایان این بازی خیبر دومین شکست خانگی خود را تجربه کند. گل نخست تیم تراکتور توسط «ریکاردو آلوز» در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید و گل تیم خیبر هم توسط مهرداد قنبری در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.

خیبر در نیمه دوم بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که متأسفانه هیچ کدام منجر به باز شدن دروازه تراکتور نشد. یکی از موقعیت‌های خیبر در ۴۵ دقیقه دوم با نقش آفرین تیرک افقی دروازه از دست رفت.

در نیمه دوم مهاجری سعی کرد با تعویض‌های خود خیبر را برای نتیجه‌گیری شارژ کند اما متأسفانه این تغییرات نیز به رغم سنگین کردن کفه موقعیت‌های خیبر منجر به برد این تیم نشد.

در نیمه دوم مهرداد قنبری جای خود را به مهران احمدی داد، محسن سفید چغایی به جای فرید امیری به بازی آمد و فراز امامعلی با امیررضا تیموری جایگزین شد. همچنین عارف رستمی و علیرضا نقی زاده از بازی خارج و حمیدرضا طاهرخانی و سینا خادم‌پور به زمین آمدند.

همچنین کارت زرد به دو نفر از اعضای کادر فنی خیبر توسط داور بازی از دیگر حواشی این دیدار بود.

برای نیمه نخست بازی خیبر - تراکتور ۲ دقیقه و نیمه دوم ۳ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد.

پیش از شروع مسابقه خیبر و تراکتور یاد و خاطره مرحوم ناصر میرزایی، اسطوره فوتبال خیبر و لرستان زنده نگه داشته شد.

بنابراین گزارش، بازی این دوتیم به دلیل محرومیت خیبر خرم‌آباد و حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط