دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:00

کد خبر 638359

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:01:00


آشنایی با کامیون های برقی جدید BrightDrop جنرال موتورز


/ با انتقال ون‌ های BrightDrop به برند Chevrolet، جنرال موتورز به تازگی تأیید کرده است که مدل‌های جدید ۲۰۲۵ Chevy BrightDrop 400 و ۶۰۰ در مکزیک عرضه خواهند شد.

به گزارش ، زیرمجموعه مکزیکی این خودروساز تأیید کرده است که ورود مدل‌های جدید ۲۰۲۵ Chevy BrightDrop 400 و ۶۰۰ به بازار داخلی این کشور لاتین، که در اوایل آگوست ۲۰۲۳ برای اولین بار ون‌ های BrightDrop معرفی شدند، انجام خواهد شد. این تأیید در مکزیک بخشی از حرکت استراتژیک جدید جنرال موتورز برای گسترش دسترسی و قابلیت دسترسی در آمریکای شمالی و سایر مناطق بالقوه است.

آدریان انسیسو، مدیر خودروهای برقی جنرال موتورز مکزیک، گفت: “Chevrolet BrightDrop 400 و ۶۰۰ گزینه‌ای برای مشتریان ما هستند تا عملکرد تجاری خود را بهبود بخشند، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهند و خدمات عملیاتی یا تحویل خود را بهینه‌سازی کنند.” او افزود: “ون‌ های برقی ما ویژگی‌های فناوری و ایمنی را ارائه می‌دهند و همچنین طراحی کاربردی دارند که این موارد از عوامل تمایز مهم در بخش وسایل نقلیه تجاری به شمار می‌روند.”

جنرال موتورز مکزیک اعلام کرد که مدل‌های جدید ۲۰۲۵ Chevy BrightDrop 400 و ۶۰۰ در این کشور تحت یک مدل کسب‌وکار ناوگان به فروش خواهند رسید که در ابتدا تنها شامل سه نمایندگی منتخب برند Bowtie خواهد بود: Chevrolet Angar Azcapotzalco در شهر مکزیک، Chevrolet Rivero Linda Vista در مونتری و Chevrolet Milenio Motors در گوادالاخارا. این نمایندگی‌ها همچنین مسئول ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خواهند بود.

مدل‌های جدید ۲۰۲۵ Chevy BrightDrop 400 و ۶۰۰ به‌ طور انحصاری در کارخانه مونتاژ GM CAMI در اینگر سول کانادا ساخته می‌شوند و دامنه ترکیبی تا ۲۷۲ مایل یا ۴۳۷ کیلومتر را با یک بار شارژ از بسته باتری Ultium و سیستم‌های ایمنی پیشرفته ارائه می‌دهند. این ون‌ های برقی به درهای جلویی کشویی، درب پشتی به‌ صورت پرده‌ای و دسترسی بار از طریق کابین مجهز هستند

شرکت به‌ تازگی تأیید کرده است که مدل‌های جدید ۲۰۲۵ Chevy BrightDrop 400 و ۶۰۰ به‌طور رسمی در سه‌ ماهه اول سال تقویمی آینده در مکزیک عرضه و به فروش خواهند رسید. تمامی جزئیات و پیکربندی‌های خاص این مدل‌ها برای بازار مکزیک نزدیک به تاریخ عرضه اعلام خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط