دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:02

کد خبر 638501

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:06:30


اتوبوسرانی قم به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان رایگان است


باشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: اتوبوسرانی قم یک هفته برای دانش‌آموزان رایگان است و تلاش می‌کنیم خدمات خوبی در آغاز سال تحصیلی جدید به این قشر ارزشمند ارائه دهیم.

علی نیک، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: بر حسب تأکیدات شهردار قم خدمات ناوگان سازمان اتوبوسرانی در هفته اول مهر برای کلیه دانش‌آموزان رایگان است و دانش‌آموزان در هفته اول مهرماه مهمان شهرداری قم هستند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: همه خطوط ناوگان سازمان اتوبوسرانی قم با سرفاصله ۱۵ دقیقه و در تعطیلات نهایتاً ۲۰ دقیقه در حال خدمت می‌باشند و شهروندان می‌توانند با استفاده از سامانه «اتوبوس من» از حرکت اتوبوس‌ها مطلع شوند.
نیک تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی و امکان ایجاد خلل در سرویس‌دهی از شهروندان محترم درخواست داریم با استفاده از پنج روش اعلام شده به موقعیت مکانی اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های سطح شهر دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: تماس با تلفن گویای ۰۲۵۳۰۴۴۹۹۰۰ و وارد کردن کد ایستگاه، شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۳۷*۶۶۵۵ و وارد کردن کد ایستگاه، اسکن QR نصب شده روی هر ایستگاه و اتصال به سامانه قم‌یار، بخش حمل‌ونقل عمومی و انتخاب اتوبوس من و مراجعه به اپلیکیشن نشان و انتخاب ایستگاه مورد نظر از دیگر راه‌های استفاده از سامانه اتوبوس من است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط