دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:45

کد خبر 638584

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:41:51


اعزام نماینده ویژه استاندار گلستان به طبس


فارس/ استاندار گلستان گفت: نماینده ویژه‌ای را امروز برای اعزام به طبس به منظور پیگیری امور مربوط به جانباختگان حادثه معدن در خراسان جنوبی اعزام خواهیم کرد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در دیدار با خانواده جانباختگان گلستانی حادثه معدن طبس با حضور در منزل این عزیزان در مینودشت، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزیر کشور باید با افرادی که در این حادثه قصور کردند برخورد شود.

وی ادامه داد: در استان گلستان نیز دستور صریح و قاطع صادر شد که بازدیدهای میدانی و دوره‌ای از معادن فعال در استان انجام شود و با افرادی که کوتاهی می‌کنند برخورد شود.

استاندار گلستان با اشاره به حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: این تجربه تلخ هیچگاه فراموش نخواهد شد.

زنگانه گفت: یکی از مسائلی که به شدت آن را در سه سال گذشته دنبال کردیم رفع تبعیض و نابرابری در خصوص حقوق مادی و معنوی کارگران به ویژه کارگران معدن بوده است.

وی در خصوص پیگیری موضوعات مرتبط با افراد جانباخته در حادثه معدن طبس، اضافه کرد: ما یک نماینده ویژه تعیین خواهیم کرد که در استان خراسان جنوبی مستقر شود و مسائل را به صورت ویژه پیگیری کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: من معتقدم همه ما مسوول و مورد سوال هستیم و وظیفه داریم مطالبات مردم را پیگیری کنیم و درد دل مردم را بشنویم.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط