دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:55

کد خبر 638807

دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:47:58


نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه مشخص شد


ایمنا/ رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه، نرخ سرویس مدارس را در سه تیپ و برای سه نوع مسیر و سه نوع خودرو اعلام کرد.

رضا دوستی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه در خصوص اعلام نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بعد از مدتی پیگیری در دومین روز از آغاز سال تحصیلی نرخ سرویس مدارس با ۳۵ درصد افزایش در سه تیپ و برای سه نوع مسیر و سه نوع خودرو اعلام می‌کنیم.
وی نظارت بر نرخ‌نامه را در حیطه وظایف آموزش‌وپرورش و مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه دانست و ادامه داد: تا مسیر پنج کیلومتر برای خودروهای سواری (رفت‌وبرگشت) مبلغ ۷۵۷ هزار تومان و به‌ازای هر کیلومتر به بالا مبلغ ۶۹ هزار تومان، برای خودروهای ون ۵۱۰ هزار تومان و به‌ازای هر کیلومتر به بالا ۵۵ هزار تومان و برای خودروهای مینی‌بوس ۳۸۰ هزار تومان به‌ازای هر کیلومتر به بالاتر ۴۲ هزار تومان قابل‌پرداخت خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اعلام شماره تماس ۳۸۲۵۷۹۱۰، اضافه کرد: شماره تماس ذکر شده سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه پاسخگوی شکایات و انتقادات والدین دانش‌آموزان است.
وی خطاب به رانندگان که هزینه سرویس را قبل از اعلام نرخ‌نامه دریافت کرده‌اند، گفت: قبلاً به رانندگان و پیمانکاران اعلام کرده‌ایم که فعلاً نرخ‌نامه اعلام نشده و حق دریافت ندارند و امروز با اعلام این نرخ‌نامه باید رعایت شود.
دوستی با اشاره به معرفی ۵۶ پیمانکار برای ۳۲۴ مدرسه گفت: والدین در صورت پرداخت هزینه اضافی با پیمانکاران تماس بگیرند که عودت دهند یا برای ماه آینده لحاظ کنند، چنانچه توجه نکردند، به سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرند.
وی در ادامه به ثبت‌نام یک هزار و ۶۰۰ راننده در سامانه سپند گفت: پیش‌بینی می‌شود تا هفته آینده آمار ثبت‌نامی‌ها به سه هزار و ۵۰۰ نفر برسد که با تأیید صلاحیت‌های فردی و فنی خودرویی کارت سرویس و برچسب دریافت می‌کنند، خودروهایی که دارای کارت و برچسب باشند تأییدیه‌های سرویس مدرسه را دارند و خودرویی ایمن برای جابه‌جایی دانش‌آموزان محسوب می‌شوند که باید مدنظر والدین قرار گیرد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط