دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:51

کد خبر 638812

دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:49:48


این شکست 150میلیون یورو به من ضرر زد


ورزش 3/ تایسون فیوری انتظار نداشت آنتونی جاشوا به دوبوا ببازد و به این ترتیب رویای رویارویی این دو غول بوکس دنیا در عربستان به خطر افتاده است.
 در یک مبارزه یک طرفه، آنتونی جاشوا روز شنبه با ناک اوت مقابل هموطن خود دنیل دوبوآ شکست خورد و کمربند سنگین وزن IBF جهان را از دست داد. شکستی که مطمئنا او را از مبارزه با تایسون فیوری محروم خواهد کرد.
ستاره های ورزش های رزمی روز شنبه در ومبلی گرد هم آمدند. دانیل دوبوا در حضور 95 هزار تماشاگر در پنجمین راند مبارزه برای کسب کمربند سنگین وزن جهان IBF، هموطنش آنتونی جاشوا را ناک اوت کرد. جاشوا در چهار مبارزه اخیر خود پیروز شده بود.
این ناکامی علاوه بر از بین رفتن عنوان قهرمانی جهان، مطمئناً او را از یک مبارزه درجه یک با اسطوره تایسون فیوری محروم خواهد کرد و باعث ناراحتی تایسون فیوری شد. فیوری روی سکوها و کنار کانر مک گرگور، قهرمان سابق یو اف سی، نشسته بود و دوربین ها او را در لحظه ناک اوت شدن جاشوا شکار کردند.
او با حرکاتی که نشان از عصبانیتش داشت گفت: «ببین، این شکست 150 میلیون یورو برای من ضرر داشت. این عوضی بهتر است همین حالا به من این پول را بدهد.» کانر مک گرگور نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد.
دعوای بازنده ها؟
ترکی الشیخ در چندین نوبت ابراز تمایل کرده است که این دو بوکسور (جاشوا و فیوری) را در مقابل هم ببیند و مشخص نیست که آرزوی او محقق شود: در سال 2025 باید یک مبارزه دوگانه در عربستان سعودی و لندن بین دو برنده دوئل جاشوا در برابر دوبوا و فیوری در برابر اولکساندر اوسیک اوکراینی برگزار شود.
با شکست آنتونی جاشوا، به نظر می رسد که این موضوع به خطر افتاده است. فیوری هنوز باید با اوسیک روبرو شود اما اگر بازنده شود، می تواند نبرد او با جاشوا در سعودی را در نظر داشت؟ چیزی را نمی توان رد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط