چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:02

کد خبر 640685

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 20:51:30


هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) رونمایی شد؛ اوج خلاقیت در طراحی


دیجی کالا/ ناتینگ Ear (open) جدیدترین هدفون بی‌سیم شرکت ناتینگ است که از به‌تازگی و با طراحی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نوازش معرفی شد.

هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) نخستین هدفون برند ناتینگ با این طراحی خلاقانه و بسیار زیبا و چشم‌نواز است که مثل سایر محصولات این برند، ظاهر نیمه‌شفافی دارد. این هدفون جدید به شکل روگوشی طراحی شده و به لطف ساقه‌های بلندی که دور گوشی حلقه می‌زنند، کاملا محکم سر جایشان قرار می‌گیرند.



این هدفون از قابلیت حذف نویز فعال بهره نمی‌برد چرا که از نوع Open-Air است. به این معنا که شما هم می‌توانید لذت گوش دادن به موسیقی را داشته باشید و هم اینکه همیشه حواستان به اتفاقات اطراف باشد.این هدفون بی‌سیم جدید شرکت ناتینگ از اسپیکرهایی بهره می‌برد که بیرون از گوش شما قرار می‌گیرند.

همچنین به لطف سیستم تعادل سه‌نقطه‌ای و ساقه‌ی سیلیکونی، بعید است که این هدفون از گوش‌تان بیفتد. ناتینگ یک سیستم صوتی جدید تحت عنوان Sound Seal System را هم طراحی کرده؛ اسپیکرها در این طراحی به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از نشت صدا به بیرون جلوگیری کنند. بدین ترتیب حریم خصوصی کاربران هم حین گوش دادن به محتوای صوتی یا مکالمه حفظ می‌ماند.



هر بادز ۸.۱ گرم وزن دارد و هر دوی آن‌ها هم به علاوه‌ی کیس شارژر، از استاندارد IP54 بهره می‌برند؛ به این معنا که در برابر پاشش آب مقاوم هستند. هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) از درایورهای ۱۴.۲ میلی‌متری با پوشش تیتانیومی بهره می‌برند و از طریق بلوتوث ۵.۳ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. هر هدفون هم از میکروفون دوگانه با فناوری Clear Voice 3.0 بهره می‌برد که کیفیت صدای فوق‌العاده بالایی را ارائه می‌دهند. این سری‌ها لمسی بوده و از فرامین لمسی برای کنترل رسانه، کنترل صدا و مدیریت تماس پشتیبانی می‌کنند.


هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) از طریق اپلیکیشن ناتینگ X کنترل می‌شود. شما می‌توانید از طریق این برنامه اکولایزرهای مختلف را روی صدا اعمال کنید، کنترل‌ها را شخصی‌سازی کنید و فریم‌ور دستگاه را آپدیت کنید. این محصول همچنین از شبکه Find My برای یافتن دستگاه گم شده، حالت زمان تأخیر کم برای گیمینگ و ChatGPT داخلی بهره می‌برد؛ البته در صورتی که گوشی ناتینگ را با آن جفت کنید.


هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) به لطف یک باتری ۶۴ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا ۸ ساعت پخش موسیقی شما را همراهی کند. کیس شارژر هم یک باتری ۶۳۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد که تا ۲۲ ساعت به زمان یادشده اضافه می‌کند تا بدین ترتیب زمان کلی شارژدهی دستگاه به ۳۰ ساعت برسد. این بادز از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود اما از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

هدفون بی‌سیم ناتینگ Ear (open) در یک مدل سفید رنگ و با قیمت ۱۴۹ دلار از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) راهی بازار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط