چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:51

کد خبر 640736

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 21:50:25


یک احتمال جذاب؛ لیونل مسی در جام باشگاه‌های جهان!


ورزش 3/فرمت جدید مسابقات جام باشگاه های جهان که قرار با حضور ۳۲ تیم در تابستان سال آینده در آمریکا برگزار شود، ممکن است یک میهمان ناخوانده یعنی اینتر میامی به همراه لیونل مسی را هم در بین تیم های حاضر داشته باشد.
تاکنون حضور ۳۱ تیم در این مسابقات قطعی شده که شامل چهار تیم از آسیا، چهار تیم از آفریقا، چهار تیم از آمریکای جنوبی، شش تیم از آمریکای مرکزی، یک تیم از اقیانوسیه و دوازده تیم از اروپا می‌شوند.
تکلیف تنها تیم باقی مانده رقابت ها با توجه به اینکه میزبان مسابقات تیمی از کشور آمریکا است، با حضور یک تیم از لیگ ام ال اس روشن خواهد شد که در همین راستا رسانه "گل" مدعی شد نظر مسئولان فیفا و همچنین مدیران فدراسیون فوتبال آمریکا روی اینترمیامی است که تا اینجای رقابت‌ها در صدر جدول کنفرانس شرق آمریکا نیز قرار دارد.

جالب آنکه تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در کنفرانس خبری قبل از بازی هفته گذشته تیمش مقابل نیویورک سیتی در این خصوص گفت:" چرا که نه، حضور در چنین تورنمنتی برای ما اتفاق مثبتی است‌. بعید می‌دانم مربی ای باشد که دوست نداشته باشد در چنین رقابت جذابی حضور یابد؟ البته که در نهایت ما تصمیم گیرنده نهایی نیستیم و باید دید مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند."
اگر این اتفاق نهایی شود، مسی به عنوان یکی از پرافتخار ترین بازیکنان جام باشگاه های جهان و بعد از چندین سال در این رقابت ها حاضر می‌شود. او پیش از این همراه بارسلونا سه مرتبه به قهرمانی در فرمت قدیمی این مسابقات رسیده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط